Professora agregada dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació i directora del Màster Universitari en Social Media: Gestió i Estratègia de la UOC.

TALLER: Gestió de les fake news: reptes i conclusions.

Professora agregada dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació i directora del Màster Universitari en Social Media: Gestió i Estratègia de la UOC. Membre del Grup de recerca en Aprenentatges, Mitjans i Entreteniment (GAME) i col·laboradora de Observatori d’Investigació en Mitjans Digitals (OIMED).

Professora agregada dels Estudis de Ciències de la Informació i la Comunicació i directora del Màster Universitari en Social Media: Gestió i Estratègia de la UOC. Ha estat guardonada amb diversos reconeixements per la seva trajectòria acadèmica i de recerca, entre altres, Premi Extraordinari de Doctorat, Premi Extraordinari de Llicenciatura, Premi al Rendiment Acadèmic per la Generalitat Valenciana i Premi Nacional de Final de Carrera pel Ministeri d’Educació i Ciència. Ha estat coodirectora del Màster en Periodisme digital i direcció de projectes de comunicació digital UOC-El Periódico-Lavinia i del Màster en Social Media Management. També ha coodirigit, fins 2016, la revista científica Anàlisi. Quaderns de comunicació i cultura. Ha realitzat estades de recerca a Communication and Media Research Institute de la University of Westminster[2]  y al Observatório do Ciberjornalismo del Centre de Estudos das Tecnologias i Ciências da Comunicação a la Universidade do Porto.