Taula rodona: Tecnologies aplicades a la transparència administrativa i lluita anticorrupció

Divendres que ve 13 de gener, a les 17h, l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica ETSINF, acull la taula redona: Tecnologies aplicades a la transparència administrativa i la lluita anticorrupció.

En la taula participaran Alfonso Puncel, Sotssecretari de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social i Participació; Joan Llinares, Gerent de Barcelona City Council; Víctor Práxedes Saavedra, Director de projectes de la Fundació Internacional Baltasar Garzón, FIBGAR i Hervé Falciani, expert en lluita anticorrupció i antifrau.
Les intervencions estaran moderades pel director de la ETSINF, Eduardo Vendrell.

La Taula Rodona sorgeix del marc de col·laboració establit entre la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, la ETSINF i el Màster Universitari en Gestió de la Informació – MUGI, de la UPV amb ànim de promoure el Govern Obert i la Transparència.

T’esperem divendres que ve 13 de gener a les 17h en el Saló d’Actes de la ETSINF Edifici 1E de la UPV.

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA