Lliurament de premis: II OpenDatathon ETSINF UPV sobre ús de dades obertes

• Els projectes finalistes de l’I Opendatathon es presentaran, el 10 de març en ETSINF UPV en una jornada.
• Els participants han tingut tres setmanes per a crear un projecte basat en dades obertes, ja siga una visualització o una aplicació web.

El divendres 10 de març es donaran a conèixer les iniciatives presentades al segon OpenDatathon ETSINF –UPV organitzat pel Grup DataUPV en col·laboració amb l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica de la UPV amb la finalitat de promocionar, promoure i divulgar l’ús de dades obertes, especialment entre els membres de la comunitat universitària.
L’activitat compta amb el suport de la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació de la Generalitat Valenciana, a través de la Càtedra de Transparència i Gestió de Dades, les Naus Centre d’Innovació de l’Ajuntament de València a través de la Càtedra Ciutat de València de la UPV, la Delegació de Transparència, Govern Obert i Auditoria Ciutadana de l’Ajuntament de València i la Delegació de Transparència i Govern Obert de la Diputació de València, a través de la Càtedra Govern Obert i les empreses CARTO i BIGML, a través de la seua Càtedra d’aprenentatge automàtic.
A més col·laboren en la iniciativa MUIINF, Màster Universitari en Enginyeria Informàtica, MUGI, el Màster en Gestió de la Informació de la ETSINF UPV- i el Màster en Big Data Analytics.
L’II OpenDatathon compta amb 4 categories en l’àmbit universitari i una en el preuniversitari, a més d’un premi especial Carto.
La jornada de presentació començarà el divendres 10 de març a les a les 16h amb l’exposició de les proposades finalistes en les seues diferents categories, posteriorment el jurat deliberarà i finalment es realitzarà el lliurament de premis.
Tots els projectes finalistes rebran un diploma acreditatiu. Addicionalment per cada repte es preveu un primer premi de 500 euros i un segon premi de 250 euros.
El jurat per a la selecció dels projectes finalistes per categoria ho componen César Ferri, Sotsdirector de Relacions amb l’Entorn Professional de **ETSINF; Aitana Más, Directora General de Transparència i Participació de la Generalitat; José Ignacio Pastor, Cap de Servei de Transparència de l’Ajuntament de València; Oscar Rovira, Director de Desenvolupament Web de **BigML, Enrique Orduña, membre dels grups de recerca **Trademetrics (UPV) i **EC3 (**UGR) i un representant de les Naus Centre d’Innovació de l’Ajuntament de València.

Programa: Premis II OpenDatathon ETSINF UPV:

• 16:00-16:10h Introducció
  • 16:10-17:30h Presentació projectes de finalistes
  • 17:30-18:00h Va venir d’honor i deliberació del jurat
  • 18:00h Lliura de premis per part de les entitats patrocinadores

Dades d’interés:

• Data: divendres 10 de març 2017
  • Lloc: Saló d’Actes de ETSINF UPV Edifici 1I
  • Hashtag: #OpenDatathon
  • Etiquetes: OpenData, dades obertes, visualització, infografies, aplicacions, app, opendatathon, datathon.
  • Retransmissió en directe: https://goo.gl/hiftuy
  • Més informació: http://dataupv.webs.upv.es/ii-opendatathon-etsinf-upv/