Techfest UPV

La Càtedra de Transparència i Participació de la Universitat Politècnica de València, en col·laboració amb el master MUGI i la Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica estan organitzant el Festival TechFest que se celebrarà els dies 2, 3 i 4 de Maig de 2017.

L’esdeveniment es compon de tres mòduls: conferències per a inspirar a pròximes generacions de professionals a fer un pas avant i contemplar noves opcions i activitats vinculades amb dades obertes, tallers que propicien la incursió autodidacta en àmbits de la informàtica, robòtica i gestió de dades i una fira tecnològica. Els dies 2 i 3 de Maig s’organitzaran conferències al matí amb temàtiques com l’ús de les nostres dades per part de tercers, la detecció de notícies falses en xarxes socials, growhacking o l’ús de dades obertes en àmbits com els videojocs, cotxes intel·ligents o altres dispositius i serveis. A les vesprades es realitzaran tallers centrats en com preparar i netejar dades per a ser utilitzats, com visualitzar-los i l’ús de dades obertes al costat de dispositius com Arduino, Telegram, Carto o Raspberry Pi.

Per al dia 4 de Maig estan organitzant una fira tecnològica que reunisca diferents components tecnològics que facen ús de les dades obertes.

En breu us mantindrem informats sobre el programa i el procés d’inscripció en les sessions.

Incloeu les dates en la vostra agenda, us esperem en #TechFest17.