Tallers II OpenDatathon: Infografies d’alt impacte: Com fer que les teues dades brillen i atraguen mirades

Divendres que ve 3 de febrer, a partir de les 15.30h, l‘Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica **ETSINF, acull quatre tallers de visualitzacions amb dades obertes en el marc de la II edició del OpenDatathon que es convocarà en breu.

La Càtedra de Transparència i Participació participa en la iniciativa amb el patrocini del taller d’introducció a les infografies d’acte impacte que oferirà, a les 18.30h, Pedro Margolles, director de la reconeguda escola online per a científics, Neo Scientia.

En aquest taller, descobriràs què són les infografies i com poden fer que les teues dades deixen de passar desapercebuts. Aprendràs a desenvolupar-les pas a pas amb exemples pràctics i a evitar perdre el temps en tasques innecessàries.

Trobaràs les eines i recursos imprescindibles perquè el seu disseny siga molt més senzill i suportable. Finalment, descobriràs els errors que tothom comet en les seues primeres infografies i com acabar amb ells de manera radical.
La Càtedra de Transparència i Participació sorgeix del marc de col·laboració establit entre la Conselleria de Transparència, Responsabilitat Social, Participació i Cooperació, la ETSINF i el Màster Universitari en Gestió de la Informació – MUGI, de la Universitat Politècnica de València amb ànim de promoure el Govern Obert i la transparència.

Inscriu-te en el taller mitjançant aquest enllaç: https://talleres-dataupv.eventbrite.com
T’esperem divendres que ve 3 de febrer en el Saló d’Actes de la ETSINF Edifici 1I de la UPV.
Sobre el ponent
• Pedro Margolles és Graduat en Psicologia, Graduat en Infermeria i Màster en Recerca en Neurociencia Cognitiva del Llenguatge pel Basque Center on Cognition, Brain and Language i la Universitat del País Basc. Actualment participa com a investigador col·laborador en el Registre de Malalties Rares del Principat d’Astúries i dirigeix la reconeguda escola online per a científics Neoscientia.com, que pretén inspirar i ajudar a joves científics a iniciar amb bon peu la seua carrera investigadora i a sobreviure en el complex món de l’acadèmia.

Més informació sobre tots els tallers en: http://dataupv.webs.upv.es/talleres-de-visualizaciones-con-datos-abiertos-ii-opendatathon/